Serviceanmälan

Ibland händer det att något fungerar mindre bra eller går sönder i bostaden/lokalen eller på området.

Då kan du här enkelt och snabbt göra en serviceanmälan till vår fastighetsservice. Din serviceanmälan registreras direkt och ambitionen är att åtgärda din anmälan så snart som möjligt. Beroende på vilken typ av ärende, samt om det är leveranstid på material, kan vi inte utlova inom vilken tid ärendet ska vara avslutas. Brådskande ärenden prioriteras givetvis.

  • I första hand anmäler Ni fel på Mina sidor det är det enklaste sättet att göra en serviceanmälan och är öppet dygnet runt.
  • Ni kan även nå oss genom att ringa 046-33 50 30 knapptryck 1 vardagar mellan 08.00-12.00

Akuta ärenden efter kontorstid

Kan ditt ärende inte vänta till nästkommande vardag så kontaktar du vår jour på telefonnummer 0417-214 80.

Vid jourutryckning då du själv har orsakat fel och vid problem som inte bedöms som akuta, kan du själv bli betalningsskyldig för utryckningskostnaden.

Till akuta fel som inte bör vänta till nästkommande vardag räknas t ex vattenläcka, stopp i toalett och elfel.